tisdag 8 oktober 2013

Uppdatering

Livet rullar på i 120...men jag hinner nog med!

Jobbar på som vanligt på min älskade förskola.
Läser ICDP med arbetslaget utanför arbetstid.
Jobbar fackligt.
Skjutsar sonen på hockeyträningar två dagar i veckan.
Försöker hinna med hemmet och fortsätta laga bra mat.
Förbereder mig inför stundande älgjakt..släppa hund eller inte är den stora frågan i detta vargland...
Samlar visdomsord om livet.
Umgås med min underbara familj.
Försummar tyvärr mina vänner och mina släktingar men jag har ingen mer energi att bjuda på just nu...
...och att inte stressa eller ha dåligt samvete är viktigt för mig så: tiden kommer för er när vardagen lugnar ner sig lite!

Jag mår iallafall bra 👍👸

1 kommentar:

  1. Ja livet rusar på men du ger härlig energi med dina kloka ord o vackra bilder!! Livet är här o nu! Njut! Kram Ingela

    SvaraRadera