söndag 4 maj 2014

April har blivit maj :0)

Påsken är till ända med god Vänerlax hos mor & far.
Långfredagen grillade vi korv med två familjer till vid Sjöändan.
Några dagar med riktig värme gjorde att grillsäsongen drog igång...även om det kommit av sig lite för tillfället...
Har hunnit lega och stekt i bikini några gånger oxå!


Jag har hittat min skatt för själen några 100 meter från mitt hus - på andra sidan ängen finns flera vandringsleder och man blir lycklig av att jogga längs med Svartån vill jag lova!
I fredags sa jag hej då till mitt långa hår...igen...tänk att jag aldrig lär mig...
Spara - klippa av - spara - klippa av...


Igår var det premiär på Täppevi för Henrics Sunnemo - med bengaler(!) och allt...
Idag spelade Edvin sin första 9-manna med IK Viking - vinst med 4-0.
Kan rapportera att det snöade pärlsocker i första halvlek...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar