måndag 5 maj 2014

Dagens mat & träning

Jobbade till 17.00 idag och väl hemma bestämde jag mig för att ta en "lunka-löp-tur" när jag hämtat sonen på scouterna kl.19.00.
Första kilometern känns alltid som jag ska dö...skitjobbigt och vill bara vända hem...men sen händer något - "andra andningen"?
Tre km på smala stigar längst Svartån fram till Sjöändan där Grässjön breder ut sig.
Det är så vackert att man vill grina ;0)
I sommar badar jag näck där efter min löptur!
Ikväll njöt jag av stillheten och utsikten(och 3G) tills jag vände tillbaka hem.
Det blev 6.7km med mest jogg även om jag gick lite ibland - 1 timme och 4 min
(men tiden skiter jag egentligen i...)

Sprang förbi Älvbron, Offerkällan, Sjöändan, Tjärnängen och Finnhagen.
Härligt!!!


Dagens mat:
Lindas gryta(Älgkött, grädde, crème fr, franska örter, lökpulver, soja och Funlight blåbär/svartvinbär)
Lite brieost och pastrami
Tre små goda LCHF-chokladbollar
Lite Kvarg smaksatt med Funlight Strawberry

1 kommentar:

  1. Hej Malin!
    Ser på Bukowskis.se att de har en Lerintavla med motiv från Gräs till salu.
    Något för dig?

    SvaraRadera