lördag 9 juli 2011

Lördag fm

Sov till 8.30 idag - skönt!
Min förskola stänger nu i fyra veckor men jag ska jobba extra en vecka inne i Filipstad.
Semestern får alltså vänta en vecka till...

Igår kväll bjöd jag svåger med sambo på "Jossans Kyckling" som vi käkade i Göteborg i lördags:

Kycklingfilé
Bacon
Curry
Svartpeppar & Salt
Creme fr

Grädde

Stek i Smör - krydda - låt Creme fr & grädde puttra med tills det tjocknar
Serverades med Mozarella & Tomat (+ hemgjorda potatisklyftor till de som ville ha...)

~~~~~~~~~~~~~~~~
Nu ska jag ut och mäta till brädor som ska sitta bakom de nya hängrännorna, ta en tur till Hagfors och hämta kläder till Edvin från Lingon&Blåbärs rea och sen klippa gräsmattan!
Ikväll blir det grillat!

Spännande att se om sidvisaren ramlar över 9000 idag?!

2 kommentarer:

  1. Malin jag har fått sluta med min blodtrycksmedecin jag är så lycklig jag ska kolla min TSH och mitt blodtryck i augusti min läkare tycker det ska bli spännande att följa mig och mitt blodtryck

    SvaraRadera
  2. Du vet väl att det är jag
    Malin Hälsningar Mamma

    SvaraRadera