tisdag 17 januari 2012

Motion!

Min PW blev lite försenad då min "lilla svåger" ringde och bad om hjälp med skolarbete.

Kom iväg 18.37 och när jag gått 400m kom jag på att jag glömt sätta på mig reflexvästen så det var bara att vända hem igen - hjärnan är inte riktigt med...

Ut igen och på med musik på högsta volym - känner att kroppen vill mer så jag börjar jogga istället???
Hade på mig mina Vikingkängor som är perfekta för promenader i skogen och när jag går med hund på älgjakten - de gick ganska bra att springa i med!

Det var -3,5 så mina luftrör ville inte riktigt vara med...

 

Växlade mellan PW och jogg hela vägen så idag blev det 5,24km på 49 min inklusive päklädning av reflexväst och letande efter rätt lurar till Iphonen - Härligt!

Kroppen vill men hjärnan har bara inte fattat det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar