tisdag 17 januari 2012

Min matdag

Igår skrev jag ett inlägg på LCHF-klubbens forum om olika sätt att äta under en dag.
Jag skrev att jag aldrig hoppar över frukosten men sen kan resten av dagen se olika ut beroende på hur/om jag jobbar.

Idag har jag hoppat över frukosten... ;O)

Åt sen middag igår och var verkligen inte sugen på att stoppa i mig nåt i morse...och eftersom jag LYSSNAR PÅ MIN KROPP så började jag istället dagen med ½ liter vatten med pressad citron och en D3 5000IE & två Omega3Forte klockan 5.30!

Började jobba 6.30 och då blev det en kopp kaffe med Cocosa & grädde

Gjorde Äggröra till barnen vid 8 men var fortfarande inte sugen alls.

När barnen åt lunch 11.45 tog jag min medhavda bit Ädelostpaj och 13.30 blev det mer kaffe.

Mellan 15-17 var det konferens över datorn för min lärarstudent jag haft - vi har ingen uppkopplad dator med webkamera eller högtalare/mic på jobbet så jag jobbade hemifrån
Fem tunna skivor stark salami och lika många skivor Brieost slank ner under tiden.

Funderar på vad jag ska göra till middag ikväll och vilken tid???

Om jag tar en PW vid 17 så kan jag laga lite kyckling till mig och barnen till 19 - då borde jag vänt rätt igen så jag kan äta frukost imorgon som vanligt?!

Ska fixa en ny Spotifylista på mobilen och byta om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar