måndag 5 november 2012

Ny vecka!

Då var det måndag igen...
Helgen har varit intensiv...och ändå inte...
I lördags var det dags för min väninnas 40årskalas och jag kan konstatera att jag inte tål alkohol...
Två svaga dringar(groggar), max 30 cl rött vin och en cider tillsammans med god mat under ca 7 timmar och jag blev totalt däckad...
Kanske det var sockret som jag chockade kroppen med i drinkarna och cidern eller blandningen - en sak är säker: det var inte värt det...
Mådde dåligt hela söndagen...det är som att mina ögon "går i kors", kan inte fokusera och då blir jag fruktansvärt yr och sen är det kört....Känns som jag åkt karusell och tappat balansen(åker inte karusell heller eftersom jag blir fruktansvärt illamående bara av att sätta mig på en gunga till vardags...)

Kan nog lova att jag dricker Cola Zero på mitt eget kalas om en månad!!!

Nu måste jag jobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar