torsdag 8 augusti 2013

Åter till verkligheten!

Jaha...då var semestern till ända - och vilken semester!!!
I år spred jag ut mina dagar lite och det kändes jättebra.
Skolavslutningsveckan var jag ledig onsdag och fredag - efter midsommar hade jag två veckor med ledig måndag & tisdag. Jobbade sen en hel vecka och sen ledig i tre hela veckor - totalt blev det 21 dagar men det känns som fler...

Vi har varit på fest med grillat vildsvin hos nya bekantskaper i Hova - mycket trevligt OCH GOTT!

Första veckan åkte vi sen upp till goda vänner utanför Umeå. Lite kallt väder men massor av tid för socialt umgänge och mera god mat.

Väl hemma igen kom värmen!!!
Vi har tillbringat många dagar på vår älskade BEACH här i byn med sol och bad och grillkvällar.
En dag tog vi två grannfamiljer med oss och åkte till Leksand sommarland.
Sista veckan blandade vi bygge av hundgårdstak med sol och bad och under helgen har vi varit med sonen som spelat i Svennis Cup i Torsby.

I måndags var det dags att gå tillbaka till "det vanliga" och jobba igen..
Men med allt detta underbara väder så gör det inget för i år VAR DET VERKLIGEN SEMESTER!
(tänk att vädret spelar så stor roll?!)

Att jag sen fick reda på strax före semestern att jag får behålla mina arbetskamrater gjorde oxå att jag kunde slappna av och må gott! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar