lördag 22 mars 2014

Det blev nya träningskläder...

..men inte de jag trodde!
Efter att jag läst klart på universitetet i fredags tog jag gångvägen ner mot XXL i strålande solsken MEN nästan storm...
XXL hade 25% rabatt på alla träningskläder och då "råkade" jag bara testa de svindyra kompressionstightsen från 2XU...efter det fanns det inga andra som nådde halvvägs till komforten i dem... Kom alltså hem med svarta tights, en blågrå Nike-tröja(ratade alla i dam men kom på att jag brukar gilla herr...) och den rosa vattenflaskan med extra behållare under.
På Intersport hittade jag en svart och grå Adidas munktröja nedsatt till halva priset - även den i herrmodell!
Provade flera sport-bh men fann ingen jag trivdes med...

Alvina hittade Adidasbyxorna med smala ben som hon suktat efter och Edvin storhandlar till fotbollen som drar igång: grusskor, fotbollsstrumpor, grusbyxor och supersnygga matchskor.
Där hade vi tur - vår blivande 12åring hade nämligen storlek 40,5 vilket betyder SR...
Den snälle expediten letade fram ett par Adidas "Predatorer" som var nedsatta till 900kr och lät oss köpa dem för 700kr!!! (ord. pris ca 3000kr...)

Även maken shoppade träningskläder: fotbollsstrumpor, shorts, träningströja och grusbyxor.

Nu gäller det bara att ANVÄNDA kläder/skor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar