tisdag 27 maj 2014

Snart sommar och semester...

...så veckorna rusar fram!
Veckorna har varit fyllda med jobb, studier, fotboll och träning.
Maken och sonen tränar fotboll två dagar i veckan och dottern(och jag!?) en dag :0)
På helgerna är det matcher där jag är glad fotbollsmorsa/fotbollsfru på kanten.

Denna vecka är lika fylld som de andra:
Mån - tandlbesök med sonen, skriva slutuppgift Förskolelyftet, jag och dottern fotbollsträning

Tis - skriva slutuppgift, träna på gymmet, anställningsintervju, arbetsplatsträff med mat

Ons - utvärderingsdag, fest med jaktlaget i slaktboa

Tor - shoppingtur till Karlstad

Fre - jobb, barnen lov

Lör - arbetsdag slaktboden, sonen match

Sön - skriva klart slutuppgiften

Nu kollar jag på 24 och sen blir det att krypa under täcket och fundera ut vad jag ska göra för form av träning i morgon - joggingtur eller promenad eller Tabatapass? Vi vår se!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar