söndag 12 februari 2017

Söndag...igen!!!

Himmel vad veckorna går fort!

Igår var vi på hundutställning och idag har Alvina fotat våra tre "minsta".



ASSI










VILLE








IRIZ













Har haft BAKDAG och fixat både en
"The FRANSKA"(denna gång med de extra äggvitorna då jag gjorde bea igår och fick över - den blev ännu godare!!!) och HÅRT BRÖD.

Idag blev det även en välbehövlig promenad ner till vackra SJÖÄNDAN för att insupa den vackra vyn och fylla på med energi - när jag stod där och tittade ut över den frusna sjön kom min väninna ISA på skidor så det blev en spontan pratstund! <3

Ikväll har vi bakat hemgjorda pizzor med fläskfile, kebab, färska champinjoner, papkrika, lök, mozarella och vanlig ost.
Min gjorde jag på blomkålsbotten vilket blev mycket lyckat!
Intog nästa 4g kolhydrater i flytande form till min halva pizza - resten blir matlåda imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar